zondag 22 november 2015

Herfstroos.



Sinds deze zomer schrijf ik af en toe een verhaaltje (meestal met recept) voor de digitale Nieuwsbrief van de Hart & Vaatgroep, de patiƫntenvereniging. Het was mijn bedoeling om via Facebook een rechtstreekse link hiernaar te maken, maar wat ik ook probeer, het lukt me niet.
Omdat er wellicht meer interessante artikelen in staan over wat er op dit moment en in de komende tijd voor hart-en vaatpatiƫnten georganiseerd wordt in de provincie Zuid Holland heb ik besloten om dan maar via het blog onderstaande link te plaatsen. Als je hierop klikt kom je rechtstreeks bij de actuele nieuwsbrieven en kunt van daaruit doorklikken.

www.hartenvaatgroep.nl/regios/zuid-holland/nieuwsbrieven/digitale-nieuwsbrieven.html

Het is een wat omslachtige manier, maar ik vrees de enige op dit moment.
Mocht er een snellere manier komen dan laat ik het meteen weten en geef je hierbij graag een bloemetje, gemaakt van herfstblaadjes, voor het ongemak.

Geen opmerkingen: